Σάββατο 12 Ιουλίου 2008

Ανικανότητα ή κοροϊδία;

.
Από τον περασμένο Δεκέμβριο οι ελαιοπαραγωγοί δεν έχουν εισπράξει την ενίσχυση που δικαιούνται!
..

Είμαι ένας από τους 220 ελαιοπαραγωγούς που ενώ η καταβολή της ενίσχυσης (ελαιοκομικά δικαιώματα) έχει ολοκληρωθεί από τα μέσα Δεκεμβρίου 2007 δεν έχω ακόμη εισπράξει το δικαιούμενο ποσόν. Σημειωτέον ότι όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά έχουν κατατεθεί από τον Μάιο του 2007.
Όταν στα μέσα Ιανουαρίου 2008 προσπάθησα να μάθω το λόγο και μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να μιλήσω με κάποια υπάλληλο (ονόματα και ημερομηνίες στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου) με ενημέρωσε ότι λόγω κάποιου προβλήματος στο λογισμικό του ΟΠΕΚΕΠΕ θα καθυστερούσε περίπου δύο μήνες.
Πέρασαν οι δύο μήνες και στις αρχές Απριλίου 2008 προσπάθησα ποικιλοτρόπως (τηλεφωνικά ,ηλεκτρονικά) να επικοινωνήσω αλλά μάταια. Δεν απαντούσε κανείς στις τηλεφωνικές μου κλήσεις, αλλά ούτε τα e mails μου τα άνοιγαν. Αγανακτισμένος απευθύνθηκα με συστημένη επιστολή μου στον γενικό διευθυντή του ΟΠΕΚΕΠΕ κοινοποιώντας την στον Υφυπουργό Κο Κιλτίδη και μετά από μια εβδομάδα περίπου πήρα εμπιστευτική απαντητική επιστολή από το γραφείο του γενικού δντού (με κοινοποίηση στον υφυπουργό), που προσπαθούσε με αστείες κατά την άποψή μου δικαιολογίες να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Κάτι περί μεγάλου όγκου στοιχείων, κάτι για τεράστια βάση δεδομένων, κάτι για προσωπικά δεδομένα, χαρακτηρίζοντας την απολύτως δικαιολογημένη και έντονη διαμαρτυρία μου "ακραία". Κατέληγε πάντως ότι η καταβολή θα γινόταν τον Ιούνιο του 2008.
Πέρασε και ο Ιούνιος, έφθασε 10 Ιουλίου αλλά καταβολή τίποτα. Επειδή υπάρχουν και κάποια όρια που έχουν πλέον ξεπεραστεί, απευθύνομαι με e mail εκ νέου στον υφυπουργό κοινοποιώντας το στο γραφείο του γεν. δντη του ΟΠΕΚΕΠΕ, όπου καταγγέλλω τον οργανισμό για ανακολουθία και ασυνέπεια, ζητώντας του να επέμβει προσωπικά ώστε να δοθεί λύση. Παράλληλα τον ενημερώνω ότι δημοσιοποιώ το πρόβλημα μέσω του Τύπου και ότι καταφεύγω στον συνήγορο του πολίτη αξιώνοντας τον καταλογισμό ευθυνών σε οποιονδήποτε για παραλήψεις η πράξεις της Διοίκησης.
Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν έχω καμία ενημέρωση για κάποια εξέλιξη στο θέμα από πουθενά. Δεν θέλω να πιστέψω ότι κρύβεται σκοπιμότητα πίσω από όλη αυτή την ιστορία. Κακός συντονισμός κακή λειτουργία της υπηρεσίας, ανικανότητα διοίκησης και υπαλλήλων. Όπως και να έχει το πράγμα εγώ υφίσταμαι τις συνέπειες και να σκεφθεί κανείς ότι υποχρεούμαι να καταβάλω ένα ποσόν με την αίτηση για την νέα ενίσχυση , τη στιγμή που εκκρεμεί η προηγούμενη.
Επειδή πιστεύω στη δύναμη του Press-gr δημοσιοποιώ και στον χώρο σας το πρόβλημα με την ελπίδα να ιδρώσει επιτέλους κάποιου αρμόδιου το αυτί. Παράλληλα καλώ και όποιον ομοιοπαθή διαβάσει τις γραμμές αυτές να επικοινωνήσει μαζί μου για να συντονίσουμε τις ενέργειές μας γιατί αυτή η ιστορία έχει μέλλον.
ΑΚΡΑΙΟΣ
από το press-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: