Σάββατο 17 Μαΐου 2008

ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ

Το έχουμε θίξει το και μεις το θέμα εδώ

από το :http://troktiko.blogspot.com/


"Στην Αγία Βαρβάρα είμαστε χωρισμένοι... στους Έλληνες και τους Αθίγγανους"

"Είμαι κάτοικος Αγίας Βαρβάρας και θα ήθελα να θέσω κάποιες απόψεις μου. Η πόλη μου είναι γνωστή για τους Αθίγγανους. Σαν κράτος και σαν Ε.Ε. οι άνθρωποι αυτοί θεωρούνται μειονότητα. όμως θεωρώ ότι είναι και αυτοί κάτοικοι αυτού του κράτους. Αραγε γιατί θα πρέπει να επιδοτούνται με 60.000 ευρώ κατά άτομα για να πάρουν σπίτι, γιατί θα πρέπει να τους πληρώνω σαν φορολογούμενος πολίτης 300 ευρώ το μήνα για κάθε παιδί τους που στέλνουν στο σχολείο, γιατί ενώ κυκλοφορούν με αυτοκίνητα πολυτελείας, έχουν σπίτια που θα τα ζήλευαν οι περισσότεροι Ελληνες θα πρέπει να έχουν χαρτί «Απόρου» και να τυχαίνουν όλων αυτών των ευεργετικών διατάξεων... Εχουν καταστήματα που πουλάνει μαϊμούδες ρούχα, χωρίς αποδείξεις, και όταν έρχεται έλεγχος από το ΣΔΟΕ, κλείνουν όλοι τα μαγαζιά τους και προπηλακίζουν τους ελεγκές. Αραγε αν αυτά τα κάναμε οι υπόλοιποι φορολογούμενοι πολίτες το κράτος δεν θα προσπαθούσε να μας βάλει σε μία τάξη; Το σχόλιό μου δεν είναι ρατσιστικό αν και εδώ στην Αγία Βαρβάρα είμαστε χωρισμένοι στα δύο: Στους Ελληνες και τους Αθίγγανους. Απλά καταθέτω κάποιες απορίες μου σχετικά με τις ανισότητες που επικρατούν σε αυτό το δύσμοιρο κράτος που λέγεται Ελλάδα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: